Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

BLIK w Naszym Banku

Brak opisu obrazka

BLIK to polski system płatności mobilnych, które umożliwia:

– nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;

– bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych;

– wygodę przy wypłacie gotówki z bankomatów;

– brak ryzyka utraty karty bądź  kradzieży danych;

– wygodę przy transakcjach internetowych;

– brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Płacenie BLIK sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości internetowej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu BLIK, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie internetowej, a na samym końcu wykonuje akceptację danej transakcji w aplikacji mobilnej. Wygenerowany kod BLIK jest ważny przez ograniczony czas, maksymalnie dwie minuty.

 

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank” (Android) / "BS Otmuchów - Nasz Bank" (iOS) kliknij w:

Ustawienia-> BLIK   włącz płatność BLIK   i wybierz ZAPISZ  

podaj e-PIN ZATWIERDŹ.   Wyloguj się z aplikacji.  Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.

Brak opisu obrazka

 

Jeżeli w Twojej aplikacji „Nasz Bank” (Android) / "BS Otmuchów - Nasz Bank" (iOS)  w ustawieniach nie ma  ikonki BLIK , zaktualizuj aplikację w „Sklepie Play” (Android) / "Appstore"(iOS). 

Wersja XML